Over 2 weken begint 't avontuur! - Reisverslag uit Mariahout, Nederland van Joep en Ellen - WaarBenJij.nu Over 2 weken begint 't avontuur! - Reisverslag uit Mariahout, Nederland van Joep en Ellen - WaarBenJij.nu

Over 2 weken begint 't avontuur!

Door: Joep en Ellen

Blijf op de hoogte en volg Joep en Ellen

17 November 2008 | Nederland, Mariahout

Nog 2 weken en dan is het zover! Dan gaan we aan onze reis naar Peru, Brazilië en New York beginnen. Peru is als het ware ons hoofdgerecht: hier blijven we 3 maanden. Het voorgerecht wordt Brazilië, al klopt dit niet helemaal want dan hebben we in principe ons hoofdgerecht al achter de kiezen! Maar het toetje staat wel op z'n plaats, 2 april gaan we nog een week naar the big apple om onze vriend Jasper die hier een half jaar stage gaat lopen nog even achter de vodden te zitten!

Dinsdag 2 december vliegen we vanaf Brussel via New York naar Lima waar we 1 dagje zullen vertoeven. Na een nacht in een hostal te hebben gelogeerd vliegen we met Lan Peru naar Cusco waar we ons een kleine 3 maanden zullen ophouden. Via de stichting Inti Huahuacuna gaan we hier namelijk vrijwilligerswerk doen in een opvanghuis voor kansarme kinderen.

Maar voordat we gaan geven we nog een diner waarvan de opbrengst naar Inti Huahuacuna gaat! Hieronder staat de link voor een artikel uit de stadskrant Veghel, want het is natuurlijk groot nieuws dat we in het Peruaans aan het kokerellen gaan!

http://son-en-breugel.kliknieuws.nl/nieuws/74065/lekker-eten-voor-goede-doel

29 november geven we uiteraard nog even een sehr gemutlich afscheidsfeest.

Thema: Sekseswitch
onder het motto: De lekkerste tiet is een travestiet!

We hopen van iedereen veel berichtjes te mogen ontvangen als we ginds zijn! Dat is namelijk altijd erg gezellig! Dus stort je hart leeg op het gastenboek!

adios amigos!

  • 20 November 2008 - 17:05

    Johnssen:

    God wat er in die pannen zit zat pas laats in m'n broek.
    See you at the party!

  • 21 November 2008 - 06:30

    Mechtild:

    Joep en Ellen, het diner was in een woord "fantástico" en wat een opbrengst zeg, veel "dinero" voor Inti Huahuacuna. M'n complimenten, ik ben heel trots op jullie!

  • 21 November 2008 - 19:54

    Ryan & Jojanneke:

    Hey Kook sterren,

    We hebben een heerlijk avondje gehad en ontzettend lekker genoten van jullie kook kunsten! Goed te zien dat een van de foto's zijn plekje al heeft gevonden ;o)

    Ik denk dat men nu al trots op jullie inzet mag zijn, wat een bedrag als bijdrage...ongelofelijk!

    Maak er een geweldige reis en avontuur van saampjes...

    Kus van ons

    Ryan & Jojanneke

  • 25 November 2008 - 23:38

    Janneke:

    Ha Joep en Ellen.

    Ook voor jullie is het nu de laatste week. Wel wat fijner dat jullie het al een lange tijd geleden wisten wanneer je kon gaan. Voormij was het echt een week van te voren. Maargoed de voorbereidingen zijn gedaan? Alles gereed?
    Ik hoorde het van jullie etentje! Geweldig, en ook nog eens het enorme bedrag wat jullie hebben opgehaald. Hoop dat de reis goed gaat en heel veel plezier!
    Ik zal afentoe ook hier koekeloeren ja haha.

    Groetjes uit Australie

  • 02 December 2008 - 18:07

    Marianne Schepers:

    Hola Joep y Ellen,

    Vanochtend zijn jullie vertrokken naar Peru. Jullie grote avontuur is begonnen!

    Wat vond ik het jammer dat ik jullie gisteren niet persoonlijk heb kunnen bedanken voor het schitterende bedrag dat jullie vrienden tijdens de sekseswitch gedoneerd hebben.
    Aangezien jullie vrienden beslist dagelijks deze website bezoeken wil ik hen via deze weg bedanken.

    Joep en Ellen, un muy buen viaje y que te vayan bien!
    Un abrazo, Marianne.

    Hallo vrienden van Ellen en Joep,

    Graag wil ik jullie intens bedanken voor het prachtige bedrag van €.1.026,50, dat jullie tijdens het feest van Ellen en Joep gedoneerd hebben als steun voor de bouw van een eigen opvanghuis voor de kinderen van Inti Huahuacuna. Deze donatie wordt door Wilde Ganzen verhoogd naar €.1.587!

    En dan niet te vergeten dat ik ook nog voor €.136 in mijn Peruaanse kraam verkocht heb!

    Muchas gracias!
    Marianne Schepers,
    Voorzitter Stichting Inti Huahuacuna.

  • 03 December 2008 - 11:28

    Mien Bal:

    Woowww! das echt een mooi bedrag ja :D
    ik vond het ook echt een vet feest!
    Het afscheid nemen dinsdag was een beetje kut, maarja.. het zou wat zijn als het leuk was! Ik ga jullie missen, maar dat wisten jullie al.. Dussssss voor Meike wordt deze site vaste prik :D
    Heeeeeeeeeel veel succes! jullie zijn onderhand al (bijna/helemaal) in Lima geloof ik, dus bijna op plaats van bestemming!
    Doe je best and make me proud (ben ik al)
    xxxxxxxxx houvanjullie

  • 03 December 2008 - 14:01

    Rene Hommeles:

    joep en ellen waar zijn jullie nu vraagt een school in veghel zich af.
    en blijf van peruaanse stoelen af.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Mariahout

Joep en Ellen

Actief sinds 01 Nov. 2008
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 26820

Voorgaande reizen:

02 December 2008 - 09 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: